رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پاراوزنه‌برداری آسیا و اقیانوسیه| مدال طلای سنگین‌وزن بر گردن امین‌زاده/ صیادی سوم شد

11:31 - 28 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۶۹۹۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
نمایندگان کشورمان در رقابت های آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، موفق به کسب مدال شدند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مسابقات آزاد پاراوزنه‌برداری قهرمانی آسیا و اقیانوسیه وزنه برداری ۲۰۲۲ به میزبانی کشور کره جنوبی در حال برگزاری است و امروز شنبه (28 خرداد) مهدی صیادی و احمد امین زاده ملی پوشان دسته مثبت ۱۰۷ کیلوگرم کشورمان به عنوان نمایندگان ایران به روی تخته رفتند.

مهدی صیادی در حرکت اول از مهار وزنه ۲۳۷ کیلوگرمی بازماند. ملی پوش کشورمان در حرکت دوم خود موفق به مهار وزنه ۲۳۷ کیلوگرمی شد. نماینده پاراوزنه‌برداری ایران در حرکت سوم خود از مهار وزنه ۲۴۲ کیلوگرمی بازماند و صیادی توانست ۲ مدال برنز را از آن خود کند.

احمد امین زاده دیگر نماینده کشورمان در حرکت اول خود وزنه ۲۵۰ کیلوگرمی را مهار کرد. او در دومین حرکت خود وزنه ۲۵۴ کیلوگرمی را بالای سر برد. نماینده کشورمان در حرکت سوم خود توانست وزنه ۲۵۶ کیلوگرمی را مهار کند. امین زاده موفق به کسب ۲ مدال طلا و عنوان قهرمانی شد.

همچنین امین زاده در مجموع با رکورد ۷۶۰ کیلوگرم توانست ۲ مدال طلا مجموع در قسمت مسابقات پاراوزنه‌برداری آسیا-اقیانوسیه و مسابقات آزاد را بدست آورد.

باتوجه به اینکه رقابت‌های پاراوزنه‌برداری به صورت آزاد و آسیا - اقیانوسیه برگزار می شود، برای هر سری از رقابت‌ها ۲ مدال برای انفرادی و مجموع اهدا می شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *